New tech discussion – ett år senare

3 Jun

Jag har nu efter ett par månaders arbete med varumärken på heltid insett att mycket av det jag tänkt på och funderat på de senaste åren har handlat om just det. Varumärken. Det jag hela tiden har pratat om, tjatat om skulle vissa vilja säga, är just hur varumärken skall bete sig och agera på i en digital verklighet. Nu sitter jag här och förbered en diskussion om sociala medier och skall förklara vikten och nyttan av några basala verktyg så som Bambuser och ramlar över en presentation som jag höll på New Tech Discussion för ungefär ett år sedan och inser att det jag pratade om var varumärken. Andra highlights i filmen är ett intro av Magnus Höij och en passionsfylld presentation av Dan Carlberg från Bloglovin.

New tech discssion

Tyvärr verkar inte wordpress.com stödja embedd av Bambuser. Om någon vet hur man gör, tell me. Bilden länkar till Bambuser istället

Kommentera

